Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2015 21:41 - Пак съм между ..
Автор: justathing Категория: Лични дневници   
Прочетен: 233 Коментари: 0 Гласове:
3



 Ще започна направо. Бившото гадже на една от най-добрите ми приятелки сега ме занивама, а Н.М не помни че сме се виждали. Демек иска нещо повече, обаче аз не искам. Демек става неловко като те пита кое ти е гаджето? и ти да кажеш името на нейното бившо. Постоянно ми пише. Значи тоя Н.М учи с нея в едно училище и демек се виждат най-редовно. От малко градче до нашето е и не искам да развалям отношенията си и с двамата. Иска да се срещаме, обаче аз никога няма да направя такова нещо и да предам Г.Б. По дяволите не искам да го правя. Сякаш нещо те завиба в земята и не можеш да мръднеш. Ако в главата ти са толкова много мисли как да мислиш за една единствена. Надявам се, хората за които става въпрос да не се обидят с нещо ако го прочетат. (Кого залъгвам, те не четат такива неща). Наистина се раздвоявам между хората. Нямам смелост да кажа на някой. А това ме човърка от вътре.              От друга страна пък получих много хубав подарък от Д.Б. Уникален е и много си го харесвам. Благодарна съм й наистина. Все пак само тя се сети,че имам рожден ден. Наистина мина ужасно. Но няма значение исках просто да кажа. image



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: justathing
Категория: Лични дневници
Прочетен: 48477
Постинги: 59
Коментари: 27
Гласове: 37
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031