Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2015 00:06 - Любов или бонбони ?
Автор: justathing Категория: Лични дневници   
Прочетен: 335 Коментари: 1 Гласове:
2



 Привет, привет ! 
 Няма да е много в мой стил, но след като е в главата ми, трябва да излезе :) 
        Защо обичаме и се радваме на цветята, шоколадовите бонбони, и някоя уникално прекрасна и красива заря ? Може би ни напомнят на нещо ? А какво ще стане ако получим тези три нещица в едно? ще получим може би удоволствие равно на "пеперудките в стомаха", когато видиш твоят lover, или даже си помислиш само за него? Няма кого да залъгваме, напомнят ни на любовта, която нямаме и за която мечтаем. И когато най накрая я имаме, независимо колко време сме чакали за нея, и тя ние обещала нещо, но не сме го получили, се сгушваме в някой ресторант и си казваме "Дали да не си поръчам една пица за двама и да не си я изям сама?". Та няма смисъл, защото се замисляме, че когато сме мечтали за нея ни е било три пъти по хубаво и удоволствието е било пълно. 
  Та така беше и с мен. Може би не знаете, че бих убила за шоколад, особенно бонбони. Та бях пробвала почти от всеки вид бонбони и исках едни скъпи, италиански трюфелчета.
Та получих ги накрая и се разочаровах и не получих обещаното от тях. Осъзнах, че намиращите се близо до мен български бонбони "Сезони" са пет пъти по-хубави и са и по достъпни за нас в днешната "криза". 
          Исках да кажа, че може би това, което ни изглежда хубаво, скъпо и мега омайващо, не винаги е по-доброто. И че няма значение каква е цената, а е важно качеството. 
 Лека вечер :)  image



Гласувай:
2



1. injir - И аз обичам ,,Сезони,,... :)
27.05.2015 21:15
И аз обичам ,,Сезони,,... :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: justathing
Категория: Лични дневници
Прочетен: 48833
Постинги: 59
Коментари: 27
Гласове: 37
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930